Woh din bhi kya din the sanam, woh bhi the aur hum bhi the..aur kitni khubsoorat huie karti thi yeh Duniya.

With childhood friends when I were in grade 1.

This one is the wonder one memory picture ever I have seen in the forum. How sweet memory this you have from your childhood stage. 4 varshko umer ra 1 class ma hudako...... tongue.giftongue.giftongue.gif Mane maile hajur harulai purano memories rakhna ma.

This is milestone bhauju, thank you for this.

QUOTE (ShahiPranita)

You look very sweet when you were small. Kaash hamare bhi eisi koi yadein hoti ... lekin humne to sub kuch piche chodkar aage nikal gaye ......... sleep.gif

QUOTE (ShahiPranita)

Yea. That one was really sweet of you.

QUOTE (Maun @ Dec 17 2003, 02:45 AM)

You look very sweet when you were small. Kaash hamare bhi eisi koi yadein hoti ... lekin humne to sub kuch piche chodkar aage nikal gaye ......... sleep.gif

Rakhnu parchha memory haru sabaile. maile pani rakhna sakina. Holan ghar ma tara sanga kehi pani chhaina.

Ani tapai ni, kas ko pachhi dagurera aghi niskanu bhayo? te hehe biggrin.gifbiggrin.gif

Thank u very 2 much to all. Specially to Rohit Da who did many participants on my topic. I believe, his all memories are milestone. It's an amazing to me to see his memories to whom he is still keeping in his heart.

One more picture......!

10 years ago when we were in class seven. wink.gif

Mero euta samjhana ko chino post gardaichhu. 2047 saal ma 10 class ma padhne bela school (LAB) ko pachhadi pray garne thauma khicheko photo ho yo. Me with other friends. Samjhana ajhai chha mutu ma saathi haruko.

Edited by Nabin_Rai

Khali guffs matrai bettaye maile ta, tasveer ta kata kata..naam nishan nai chhaina. Tara guffs matrai bhae pane dherai ramro lagyo.